četvrtak, 7. lipnja 2012.

Jedinstvene aristotel izreke

"Ljubav koja doziva ljubav često čuje tek vlastitu jeku." Amiel – Lapeyre

"Ništa nije smješnije od nesreće, naravno tuđe." Beckett

"Uspjeh je uvijek dijete smjelosti." Volter

"Muškarca uvijek više privlači žena koja se interesira za njega, nego žena koja ima lijepe noge." Kurtlen

"Ljubav je slijepa, ali je u zemlji ljubavi i najtamnija noć obasjana suncem." Saikaku

"Ono što nas najneposrednije usrećuje jeste vedrina uma. Ova osobina je sama sebi nagrada. Zato bi razvijanje vedrine u sebi valjalo staviti ispred svih težnji!" Arthur Schopenhauer

"Pjesnici počinju živjeti tek onda kad umru." Petrarka

"Kažite mi uzrok: znam da se iza njega skriva žena." Bimon

Učini da se to dogodi.

"Bračna ljubav stvara čovječanstvo; prijateljska ga usavršava; ali razuzdana ljubav kvari ga i ponižava." Bacon

"Vrh izgleda kao da para nebo, a put koji vodi do vrha nazvan je ustrajnošću." Darvin

"Jednoj ženi najskrivenije misli morate čitati iz zatvorenih očiju." Bergman

Jučer sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet. Danas sam mudar. Stoga mijenjam sebe. Sri Chinmoy

"Želja i ljubav su krila za velika djela." Gete

"Nikad nismo toliko sretni, ni toliko nesretni kao što mislimo." La Rošfuko

"Prvo su stekli tuđe povjerenje, a potom i sve ostalo." Baljak

"Mi smo oboje tako blizu nebu, gospođo. Vi, jer ste le-pi, ja – zato što sam star." Igo

"Jedini način da živiš je da pustiš i druge da žive." Mahatma Gandhi

"Ljubav je kao juha: prve kašike su suviše vrele, posljednje suviše hladne." Marijani

"Nesreća produbljuje naš smisao za prijateljstvo i ljubav." Novalis

"Lenjivci nisu samo oni koji ne rade, već i oni koji mogu raditi bolje." Sokrat – izreke

"Pristojna žena je ona dama koja zna što ne smije znati, iako zna." Belmondo


Dobar pasulj daleko se čuje!

Posao se gradi na odanim kupcima koji se vraćaju i sa sobom dovode svoje prijatelje.

Poznate izreke: narodne mudre izreke, izreke ljubav, izreke o braku, dostojevski izreke, izreke o istini, razočaranje izreke

Nema komentara:

Objavi komentar